Städat!

Blev just klar med städningen av rummet. Tog inte så länge eftersom jag inte har så stort rum :) Nåja medan Simon ligger i min säng och sover så har jag hunnit städa mitt rum och nu ska jag ta och plugga lite Historia. Idag har dagen bestått av skola. Fick sluta vid 15.00 tiden alltid lika skönt att få komma hem lite tidigare när man har lång dag. Har ju dock haft sovmorgon så det gjorde ju dagen lite bättre ;) I morgon är det äntligen fredag och det ska bli så skönt med helg. Dock är helgen fullbokad. Snart är det påsklov och jag orkar inte vänta!! 
 
       
Lite bilder från förra påsken!  (har redan lagt upp dom tidigare men spela roll)  
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0