20 Oktober

 
 
 
      
De tre senaste från insta.
 
 
Hahah asså det här gick ju bra. Har haft mycket på skolan och när det är helg så vill man bara ta det lugnt och njuta av ledigheten för det är rätt mycket just nu.

Fredag: hm.. I fredags väntade jag på att Simon skulle komma och när han kom så for vi nästan direkt till Torneå en snabbis. Sedan på kvällen så såg vi film med familjen och somnade som vanligt så vet ej vad det handlade om.. haha

Lördag: Vaknade rätt tidigt åt frulle och sedan vid 14 tiden eller något drog vi till Lantjärv och när vi kom dit så var vi tvungen att fara till Töre fram och tillbaka och sedan Lantjärv igen.. Vi bytte någon grej i mormors bil och satte på vinterdäck. Hon bjöd på gomat och lite tårta. När vi kom hem till mig igen så gjorde vi inte så mycket kollade lite BB och sedan gick vi och la oss.

Söndag: Inte göra något alls söndag var det igår. Köpte lite choklad och kollade på hur många kramar finns det i världen. Såå himla söta dom är!! Sen på kvällen så kollade vi på en film vi hade hyrt och mös bara på! mysigt.

Idag/Måndag: Skola som vanligt och nu gör jag inte så mycket ska se om jag kanske kan fixa till bloggen lite eftersom den ser så himla tråkig ut. Men har typ glömt bort hur man går så får hoppas att jag inte fuckar till det med bloggen nu. Det orkar jag ej.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0