Helg

 
 
      
3 senaste från insta
 
Igår var det fredag & veckan har gått otroligt fort. Efter middagen igår gick jag till Fanny för att umgås med henne! Vilket var ett tag sedan sist, så det var kul. Vi gjorde inte så mycket, köpte gott och bara tog det lugnt. 😘

Idag är det lördag och sov till efter tio. Vaknade av att Fanny ringde och frågade om jag skulle med till happis men skolan tar min fritid har 1 uppgift i kristendomen som ska in nästa vecka och jag har matteprov på fredag så jag måste hinna räkna klart till repetitionen innan onsdag och sedan har jag kemiprov som jag ska försöka göra bort på tisdag! Så just nu känner jag att det är väldigt mycket som ska göras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0