Helgen.

Helgen spenderades i Töre.
Fredag: I fredags var jag ledig och gjorde inte så jätte mycket åkte till töre och där gjorde vi nästan ingenting åt grillat och sånt.
Lördag:  Vi tog en tripp till Piteå för Simme skulle hämta en ny leksak (fyrhjuling) så vi for och hämtade den och sen var det roligheter på schemat, umgicks med Mange och Minna + nå mer folk. Blev där ett bra tag och sen for vi hem och sov.
Söndag: Vi gjorde inte så mycket for ner till Mange och Minna och umgicks där ett tag sedan for vi vidare och åt middag med dom vilket blev tacos! as gott!! Sen kollade vi hockey och sen gick vi och la oss.

Nuuså nu har ni fått veta en lite om min helg. Så himla tråkigt att jag är så dålig på att fota bilder så alla inlägg är typ bildlösa och detta blir också bildlöst.. tyvärr.. Men jag ska börja fota så inläggen inte bli så tråkiga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0