Helg!!

Nu har jag tagi helg! Super härligt! I helgen har vi haft fullt upp..
Fredag: Hade nationella och vi slutade efter det. Tog bussen till töre och på kvällen spelade vi bilbingo och vann ingenting.. Som vanligt
Lördag: sov ut ett tag och sedan började jag fixa mig eftersom vi skulle på dop. Träffade även min finfina lillasyster! 😘❤️ Vi åt god mat och tårta. Lite senare så grillade vi till middag och sedan gjorde vi inte så mycket mer. 
Söndag:  det var morsdag och även 1 år sedan min finaste morbror lämnade oss. Vi var på konfirmation i Råneå, for tillbaka till töre och sedan vidare till Kalix. Vi gick och fixade till på graven och gjorde det fint, vi firade även morsdag och åt tårta och annat gott. 


    Min fina❤️ 
       
❤️❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0