Måndag 20 Januari

Äntligen har vi fått kopplat internet dock var det typ förra veckan på typ torsdag. Men har haft fullt upp så har inte riktigt haft tid att blogga. Har egentligen inte tid att blogga nu heller för måste jobba matte men har ingen ork till det känner jag. Känner även att jag börjar få ont i huvudet.. Nåja dagen idag har varit en helt vanlig skoldag slutade 13.40 alltid lika skönt med korta dagar. På eftermiddagen tog jag på mig kläder och gick ända in till stan från grytnäs! Genade dock över älven så det gick lite snabbare ;) Men skönt var det iaf. När jag kom hem igen så slog jag igång en film, åt middag och fortsatte att se filmen så jag har typ bara legat i sängen och inget gjort nå. Fast jag egentligen behöver göra massor. Nej nu ska jag ta och räkna lite matte om jag nu fattar nå sen ska jag plocka undan på rummet och sen sova. Hörs!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0