älä koske mun bisneksii.

Tjena!
Var ett tag sedan jag skrev ett inlägg här på bloggen. Men ah snart åker vi hem till norrbotten igen. Har haft riktigt kul här nere och hoppas att det blir fler gånger jag kommer hit. Yes, men nu gör jag inte så mycket kom just in efter att ha varit ut en sväng och ska snart kolla på lite pll och bara ta det lugnt. I morgon ska vi in till örebro och shoppa upp det sista av pengarna, har dock inte så mycket kvar men men. Idag har vi varit på marieberg och fick med mig lite nytt, så typiskt att jag alltid blir så snål när jag inte har så mycket pengar kvar! :) Dom senaste dagarna har vi faktiskt inte gjort så mycket förutom att i  tisdags var vi på speedway och sen hann vi även träffa Rikard en sista gång innan vi drar, och igår firade vi Fanny, David och Eva så vi tryckte i oss lite tårta och lite grillkorv och bara hade det allmänt bra med lite folk. massa skratt och annat kul. Riktigt trevligt faktiskt. Nej men nu ska jag ta och tvätta bort mitt smink och lägga mig på soffan och kolla på lite pll. Hojj!! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0