inte ok

- Folk som lägger upp ” Gilla så skriver jag vad jag tycker om dig i chatten” eller typ ” Jag är inte perfekt, men tryck gilla om du accepterar mig för den jag är”  men snälla hur gamla är ni egentligen? 

 - När någon börjar följa en på insta och sen lika fort slutar dom följa en bara för att man ska följa tillbaka för att dom ska få mer följare. Snälla lägg av. 

      - Jag blir så arg när folk säger att dom ska sluta med det ena och det andra och ändå så fortsätter man! INTE ok! 

  - Folk som glappar för mycket ur sin lilla käft. man ba knip igen! 

 - När man loggar in på Facebook och ser att det är sönder länkat med ask.fm länkar. Hojja!  

            -Det värsta som finns är att stressa. 

 -  Folk som sitter och gapar och härjar så man knappt hör vad man själv tänker. 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0