Hojja

Jamen alltså herregud vad länge sedan jag bloggade! Haha skärpning alltså! Fast aa hur många gånger har jag skrivit att jag ska skärpa mig? Rätt så många iaf men det blir aldrig av. Och nu är det absolut inte många veckor kvar av 9an. Vilket betyder att lärarna bara öser på med massa uppgifter som ska lämnas in osvosv! Så det är bara att plugga plugga! Typ det enda mina vardagar består av nuförtiden! Men snart är 9an över vilket kommer blir otroligt skönt! Nej men just nu gör jag inte så mycket ligger i min säng och ska snart hoppa in i duschen. Idag har jag även gjort bort 2 delar i engelska nationella, vilket gick sådär! Men får hoppas på det bästa. Nej nu avrundar jag här men slänger kanske in ett inlägg i morgon! Hoj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0