Ny vecka nya tag.

Bild från i fredags.

Fredag:
i fredags så kom Simme hit och vi gjorde inte så mycket. Hade fredags mys med tända ljus och sånt! Jätte mysigt 💕

Lördag: vaknade hyfsat tidigt ändå. Sen gick vi ut och fixade i Simmes bil och sedan drog vi till Happis och Torneå en snabbis. Efter det for vi en sväng till töre och sedan bjöd finaste mormor på middag! Så himla gott 👌 Sen senare plockade vi upp fanny och vi gjorde inte så mycket åkte bil för det mesta. Älskar att åka bil på kvällen!! Det är så himla mysigt. 😊

Söndag: For till LÅ för att hämta en siffa och för att fira Ebba som fyllde 3år 😙 Vi fikade massa gott och sedan for vi hemmåt. Sen på kvällen så for vi en sväng till fanny och fikade muffins. 

Idag: idag är det alltså måndag och dagen har bestått av skola till 15.30.. jobbigt. Men men what to do liksom. Skolan är ett måste om man vill ha en stabil framtid med jobb och allt. 

För övrigt så har jag bestämt mig för att ge bloggen en sista chans. Jag ska försöka lägga in ett inlägg om dagen. Lycka till. Haha nej men ärligt. Men kommer som vanligt bara bli om vad jag har gjort och så. Men ska klura på något roligt att blogga om. Det roliga är att om jag tar bort bloggen så vill jag skaffa en ny efter ett tag eftersom det blir så "tomt". Konstigt nog men så är det faktiskt. Så ni får hålla utkik. ☺ 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0