Måndag!


                             ❤️❤️

Helgen har varit super! Umgåtts med härligt folk och ätit gomat! 

Fredag: stannade hemma från skolan pga min förkylning! Den var verkligen hemsk. Vid tre tiden for jag till Simme och lite senare kom Sandra med sina små trollungar!! 😀 nåja vi for en sväng till M&M och senare for vi hem och kollade hockey. Efter att vi hade sett hockeyn for vi tillbaka dit och där var det även annat folk också, vi blev där till inte allt för sent och det blev en ganska trevlig kväll! 
Lördag:  Sov ut! Och det var verkligen behövligt. Vi monterade dit nå lysen på Simons audin och lite senare så grillade vi till middag och eftermiddagen började Simon baka tårta till Ulf som skulle fylla år dagen där på. Medan det bakades i huset fick vi besök av Mange och Minna 👍 Vi var hos Simon ett tag och tjorvade och sedan for vi vidare! Så det blev ändå en lyckas kväll! 
Söndag:  Sov ut där också och sedan for vi en sväng till Simons morfar och drack lite kaffe medan vi väntade på svärmor och svärfar 😋 När dom hade kommit hem så for vi på hamnkroa och åt hamburgare och pommes! Gott som satan! Vi tvättade även Simons bil och kollade hockey, åt tårta för att svärfar fyllde ju år och sedan for vi vidare till Kalix, hyrde film och mös på! 
Måndag: idag är det måndag och idag kan man absolut inte klaga på vädret! Så himla skönt!! 

Sådärja nu har ni fått ett livstecken och fått veta lite om min helg! Nu ska jag ta och hjälpa mamsen med målningen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0