Do what is right not what is easy

 
      
två senaste från insta
 
 
Hallå! ojoj ett tag sedan jag bloggade.. asså ärligt skolan tar för mycket tid så jag hinner aldrig blogga. Nåja under tiden jag inte har bloggat så har jag faktiskt hunnit ha långhelg och det var så himla bra! Längtar som f*n till sommarlovet helt sjukt. Tänk att få SLIPPA skolan i ett antal veckor!! Dock ska jag tjäna in pengar hela sommaren så det blir bra! Under långhelgen har jag hunnit fira Valborg med mysigt sällskap sedan har jag och Simme bara myst på, shoppat och ätit go jävla mat. Så bättre än så kunde det inte bli. Idag började dagen med nationella i svenska (skrivdelen) och jag trodde det gick bra men sedan så kom jag fram till att jag har gjort helt och hållet fel.. fuck.. Nåja gjort är gjort.   
 
          
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0