11 Mars

 
 
                                    
3 senaste från insta!
 
 
Oj vad länge sedan jag bloggade. Under tiden jag inte har bloggat har jag hunnit ha lov. Lovet bestod mesta dels av att vara i Töre. Åkt och kört lite skoter med Simme och några till, myst vid en brasa med nå folk osv. Sen har vi tagit det lugnt och njutit av lovet. Har även varit i Luleå en sväng kollade bio och sen har jag även inhandlat lite saker. Lovet gick så otroligt fort och nu vill jag har påsklov! 5 veckor kvar men det är bara kriga sig igenom helvetet. Till påsk blir det nog att fara till Vanttausjärvi alltså till stugan med Simme! längtar ihjäl mig.
Aja idag är det tisdag och enligt mig är det den bästa veckodagen eftersom vi inte har så jobbiga lektioner + att vi slutar tidigt. Simme har också var hit en snabbis. I veckan har jag haft ett prov i matten vilket gick sådär. Har även prov i samhällskunskap+ någon diskussion i nk. Jobbig vecka..
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0