Hockey

Hello my darlings! Det var några dagar sedan jag bloggade sist! 

Fredag: for till töre, umgicks med Systeryster, åt gomiddag på roady 👌 sen så kollade vi film och bara mös på. 😘 
Lördag: vaknade tidig eftersom jag skulle ta 9.15 bussen hem. Sen var vi en sväng till Ikea, hade kalas för lillasyster och senare på kvällen kom Fanny. Umgicks med henne och snackade massa skit! Länge sedan sist. Så det var mer än behövligt. 
Söndag: sov till typ 8.30 låg i sängen och latade mig tills jag slog igång filmen frozen. Kollade på den, sen så pluggade jag även lite matte. Vid typ 18.30 kom simme, vi gjorde inte så mycket han hjälpte mig med matten och andra läxor! Snällis 😘 
Måndag:  dagen rullade på som vanligt, skola till 15.30 sen for vi en sväng till töre och hämtade Simon sen så for vi vidare till Boden på lite äventyr. På kvällen såg vi en film men jag somnade typ direkt.. Skräll..
Tisdag (idag): skola som vanligt. Slutade kring 13.30. Har även varit på 5års kalas, så vi kom hem för typ 1-2 timmar sedan och nu ligger jag i sängen med hjärtat och kollar på hockey! ❤️ 

Nåja det var typ allt för denna gång. Kanske lite långt inlägg men det får gå! Hoy ✋




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0