Lite kort om helgen

Hallå darlings tänkte berätta lite kort om helgen eftersom att jag inte har hunnit blogga.
 
Fredag: Började morgonen med nationella och sen for jag hem och packade, duscha, fixade mig och sen drog jag till seskarö. När jag kom dit åt vi middag och sen hade vi det allmänt mysig.
 
Lördag: Vaknade vi kanske 10 steg upp och började fixa mig sen efter det drog vi till korpikylä och firade min bonus morfar som blev 70 år. Vi käkade go middag, åt lite tårta och hade det allmänt trevligt.
 
Idag/ Söndag: Inte gjort ett skit legat och slöa på soffan. Ätit tacos och annat gott tog bussen som gick halv sju och nu sitter jag här i min säng och ska alldeles snart hoppa in i duschen.
 
Nåja det var lite snabbt om min helg. Har inte så mycket mer att skriva så ni får ha det bäst! hoj!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0