28 februari

Tja!
Bloggade inte igår men kan berätta lite kort om dagen igår.
Onsdag: Hade sovmorgon! klev upp, började fixa mig och sen for jag till skolan och tog bussen med Cissi från skolan till backen eftersom att vi hade friluftsdag men det var nog den värsta friluftsdagen på hela tiden jag har gått på manhem! Seriöst usch. As tråkig eftersom att man bara satt där och gjorde inte ett piss. For hem vid typ halv ett kanske. Drog ner til stan med Cissi och efter det for jag hem och pulggade vilket jag gjorde i princip hela dagen igår eller aa jag försökte och det gick sådär haha!
och idag är det Torsdag och har inte hunnit göra så mycket än att varit på skolan och slutade vid ett eftersom att vi hade prov och det kändes faktiskt helt okej med tanke på hur det gick med pluggnadet igår ;) Så nu sitter jag här och lyssnar på musik och ska snart börja plugga till so provet som jag har i morgon! Åh jag behöver verkligen lov nu! orkar ju typ ingenting! Men bara att kriga igenom morgondagen och sen har jag äntligen soprtlov! längtar :D Nej men herregud nu har jag skrivit alldeles för mycket.. Hörss!!!!
 
men tjaa sträcket! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0