Torsdag

Hello läsare! Idag är det trosdag den 19 december.. haha nej men idag har jag varit på skolan som vanligt. Började morgonen med sovmorgon och sedan prov i finskan, det är typ det enda "ansträngande" grejen jag har gjort på skolan annars har vi bara fikat och bara tagit det lugnt och jag slutade före 13. Vid 13.30 tiden for jag med moffa, Benny och Emil till happis där jag köpte årets första julklappar och mer köp av julklappar blir det i morgon efter skolan eller aa efter avslutningen för vi slutar typ före tio eller nå. Sen kommer nog Simme hit och då blir det nog bara massa mys. Aja men känner att detta börjar bli ganska långt och så. Så jag tror jag avrundar här hoj! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0